Tom Lemmens

Gsm: +32 (0)498 48 53 75
E-mail: lemmenstom@msn.com

Gehuwd met Sietse Willems, 1 zoontje Xander

Ik wil me inzetten voor Turnhout omdat………

onze stad het verdient om mensen met engagement en voeling voor Turnhout aan het bestuur te hebben. Ik ben zelf een geboren en getogen Bink, die veel buiten komt en ziet wat er in onze stad gebeurt. Zowel de mooie dingen als de uitdagingen die ons te wachten staan.

Wat goed is, moet de kans krijgen om te blijven en zich verder te ontplooien. Tal van organisaties en werkingen worden gedragen door vrijwilligers die zich dagelijks inzetten om SAMEN een mooie stad te maken. Dit kan enkel ondersteund en aangemoedigd worden.

Maar er zijn vele zaken waar nog verbetering mogelijk is of die om een andere aanpak vragen. Deze veranderingen kunnen het best gebeuren door jonge en geëngageerde mensen in samenwerking met zij die hun ervaring mee hebben. Ons stadsbestuur heeft nood aan een gezonde mix van jonge én ervaren bestuurders die de noden van de dag aanpakken maar ook oog hebben voor wat er ons nog te wachten staat.

Ik word vrolijk van………

al de lachende gezichten op de vele Turnhoutse evenementen. Elk weekend opnieuw zijn er tal van verenigingen in de weer om hun leden en sympathisanten een mooie tijd te geven. Dat iedereen elke keer weer paraat staat, met de glimlach, dat maakt mij vrolijk.

Ik kies voor CD&V omdat………

wij een partij zijn die kansen geeft en waar iedereen welkom is. Samenwerken en inspraak zijn bij ons geen loze woorden. Tot voor kort was ik voorzitter van Jong CD&V en werd actief betrokken in het dagelijks bestuur. Ik kan met trots zeggen dat  onze jongeren een leuke en gemotiveerde bende zijn die mee de toekomst willen en mogen dragen van CD&V. Iedereen die wil, kan bij CD&V zijn weg vinden.

Ik kies ook voor CD&V omdat ik geloof in samenwerking tussen gemeentes, zowel op micro als macro niveau. Een provincie zorgt voor een verbreding van kennis en mogelijkheden. Met CD&V willen WIJ gaan voor het behoud van de kracht van de provincie. Wist u bijvoorbeeld dat de provincie een cruciale rol speelt in het kunnen behouden van de Warande – onze eigen cultuurtempel in hier Turnhout? Uw stem voor de provincie is ook een stem voor uw stad.

Gehuwd met Sietse Willems, 1 zoontje Xander

Mijn interesse gaat naar…….
  • Diversiteit
  • Armoede